Ritmeester - Veenzangers Mannenkoor

Het Ritmeester-Veenzangers Mannenkoor is één van de betere Nederlandse Mannenkoren en bestaat uit bijna 100 leden. Het koor treedt regelmatig op in- en buiten Veenendaal. Tijdens deze uitvoeringen wordt het koor begeleid door professionele muzikanten en solisten. Het koor staat onder leiding van een gepassioneerde dirigent Jimco Zijlstra die elke repetitie avond tot een feestje maakt.

Repetities

De wekelijkse repetities worden op woensdag van 20:00 – 22:00 uur gehouden in; “Wijkkerk De Open Hof, Ronde Erf 24 en staat o.l.v. Jimco Zijlstra.

Wil je een CD van het Ritmeester – Veenzangers Mannenkoor bestellen? Neem dan contact op met onze secretaris om de mogelijkheden te bepreken.

Het Ritmeester – Veenzangers koor treedt regelmatig op in kerken en theaters. Samen met bekende solisten en muzikanten wordt daarvoor een mooi en sfeervol programma samengesteld. Raadpleeg onze agenda voor alle data.

Video afspelen

“Elke week repeteren is een feest.”

‘Ik ben nu vijftig jaar lid van het Ritmeester – Veenzangers Mannenkoor en haal daar elke week weer veel genoegen uit. We werken elk seizoen aan een mooi repertoire en er heerst hier een grote saamhorigheid onder de leden.’
Hans Wegen

Repetitie bijwonen?

Weet u nog niet zeker of u bij een goed koor wilt komen zingen? Kom dan eens luisteren. Ook u bent dan snel om, en gaat u wekelijks met heel veel plezier naar het RVM.